Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the woocommerce domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/blog/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wordpress-seo domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/blog/wp-includes/functions.php on line 6114
En İyi Emlak CRM Sistemi ile Müşteri Takibi - Revy Blog
en-iyi-emlak-crm-sistemi

En İyi Emlak CRM Sistemi ile Müşteri Takibi

CRM ve ona entegre edilmiş sektöre özel üçüncü parti uygulamalar, dijitalleşmenin arttığı çağımızda hayatımıza giren kavramlardan biridir. Bu sistemler, işletmelerin ticaretlerini dijital ortamda yapabilmesini ve yönetebilmesini sağlar. Aynı zamanda müşterilerle olan ilişkilere, verimliliğe, hızlı ve yüksek kalitede hizmet verilebilmesine odaklanarak doğru veri tabanı yönetimi, sürdürülebilir temas ve analizlerle satış oranlarını artırmayı hedefler. Gayrimenkul sektöründe de sıkça kullanılan CRM sistemi, verimliliği artırmak için oldukça etkili bir yöntemdir. Bu sistemi kullanmak isteyen emlakçıların karşısına pek çok CRM yazılımı çıkar. Bunlar arasında en doğru ve verimli olanı tercih etmek için ise detaylı bir araştırma yapmaları gerekir. En iyi emlak CRM sistemini tercih eden emlakçılar, müşteri takibi konusunda avantaj elde ederek gayrimenkul süreçlerinden maksimum verim sağlayabilir.

İlginizi Çekebilir: Emlakçılar ve Emlak Ofisleri İçin CRM Sistemi

emlak-crm-sistemi

CRM Sistemi Nedir?

Müşteri ilişkileri yönetimi olarak çevrilen CRM, şirketlerin müşterileri ile olan tüm etkileşimlerini kaydeder. Bunun sonucu ortaya çıkan veriler, işletmelerin ticari ilişkilerini kuvvetlendirerek kârlarını artırabilir. Tabi ki tüm bunları yaparken çeşitli teknolojiler, stratejiler ve uygulamalar kullanılır. Bunların bütününe ise CRM sistemi adı verilir. Müşteri etkileşimlerini tek bir kaynakta kaydeden ve buradan yönetmeyi sağlayan CRM sistemi, hemen her sektörde kullanılan oldukça etkili bir uygulamadır.

CRM sistemlerinin en önemli olduğu sektörlerden biri de gayrimenkul sektörüdür. Gayrimenkul ile ilgilenen ofisler, pek çok bilgiye sahip olmak zorundadır. Müşteri bilgileri, gayrimenkul detayları ve emlak rakip Pazar analizi gibi ayrıntıların hepsini bir arada tutmak zor olabilir. Bunun için emlak CRM sisteminden yararlanarak süreçleri çok daha kolay yönetilebilir hale getirebilirler. Özellikle potansiyel müşterileri kaçırmamak, piyasa koşullarına hakim olmak ve gayrimenkul ürünlerinin makul zamanda en iyi fiyata satılmasını sağlamak açısından CRM sisteminin emlak sektörü açısından önemi oldukça büyüktür.

revy-emlak-crm-sistemi

Emlak CRM Sistemi ile Kazancı Arttırmanın Yolları

Gayrimenkul sektöründe yer alan işletmelerin ve emlak danışmanlarının kazançlarını artırmak için yapması gereken ilk ve en önemli şeylerden biri bir CRM sistemine sahip olmaktır. Bu sistem sayesinde pek çok hizmet alınabilir ve bu hizmetler de nihai satışların artmasında etkilidir. Emlak CRM sistemi kullanarak kazancı arttırmanın yolları aşağıda sıralanmıştır:

  • CRM sistemi sayesinde takım iletişimi büyük ekiplerin koordinasyonu çok daha güçlü olur. Böylece ortak müşteri ve portföy havuzu verimli gerçek zamanlı iletişim kurarak kolaylık elde edilebilir, kazanç artırılabilir. 
  • Satış sırasında ve sonrasında müşterilerinizle iletişimde kalmanızı sağlayan emlak CRM sistemi, müşteri sadakatini artırmayı sağlar. Özellikle e-posta ve SMS aracılığıyla iletişim kurulan müşteriler, gayrimenkul satın almaya veya kiralamaya teşvik edilebilir.
  • Mevcut müşteri tabanını referanslar ile genişletmeyi sağlayan emlak CRM sistemi, daha fazla kişiden daha fazla verim elde etmeyi ve dolayısıyla kazançları artırmayı sağlar.
  • En doğru müşteri portföyünü bulmak için sosyal medya entegrasyonu, ürün sınıflandırma, e-posta pazarlama gibi araçlara sahip olan emlak CRM sistemi, satış ve kazanç artırma konusunda avantaj sağlar.

Siz de en iyi emlak CRM sistemi arayışı içindeyseniz, hemen Revy ile tanışın! Revy CRM sisteminin sunduğu doğru araçlar ile gayrimenkul sektöründe başarı elde edebilir ve emlak danışmanlığında dijitalleşmenin  avantajlarının tümünden yararlanabilirsiniz.

Yorum Yap

Günümüzde, birçok hizmet sektöründeki müşteriler, yaşamak istedikleri deneyimler için hizmet alıyor ve ödeme yapıyor. Değişen ve gelişen dijital dünyada emlak danışmanları da daha iyi satış yapabilmek için müşterilerine en iyi deneyimleri sunmak zorunda. Çünkü müşterilerin artık beklemeye tahammülü yok. Müşteriler, emlak danışmanına sordukları soruların cevabını kısa sürede almak istiyor ve daha verimli, hızlı hizmet talep ediyorlar. Bu durumda, müşterilerin ihtiyaçlarını karşılayabilmek ve onlara mümkün olan en kısa sürede uygun cevapları verebilmek için uygulamalara, teknolojik gelişmelere ihtiyaç duyuluyor....

Ancak, emlak danışmanlarının işlerini hızlı ve kaliteli yapmasını engelleyen birtakım sorunlar meydana gelebiliyor. Bu sorunlardan bazılarını sizler için listeledik:

Alıcı Yönetimi Eksiklikleri:

Sınırılı müşteri takip araçları nedeniyle satış fırsatlarının kaçırılması

Portföy ve Mülk Sahibi ile İlgili Sorunlar:
Mülk sahiplerinin satış/kiralama süreçlerini takip edememesi

Diğer Emlakçılar ve Ofis ile Paylaşım:
Emlakçılar arası iletişim ve paylaşımın markalar olması veya kısıtlı kalmasının portföylerin işleme dönüş süresini uzatması

Pazarlama:
Sınırlı pazarlama araç ve kanalları nedeniyle alınan portföylerde satışların düşük olması ve pazarlama araçlarının ekstra uzmanlık gerektirmesi, maliyetli olması

Müşteri Memnuniyeti:
Sektörde hizmet ve uygulama standartlarının henüz istenilen düzeye gelmemiş olması ve denetlenme sorunları

Doküman Yönetimi ve Arşivleme:
Gerekli eski belgelere, ofis şablonlarına dokümanlarına erişmede zorlukların yaşanması

Tüm bu sorunlar düşünüldüğünde, hepsine çözüm olabilecek ve gayrimenkul sektöründe hızı, verimliliği artıracak bir uygulamaya ihtiyaç olduğu sonucuna ulaşılıyor. Revy App tam da bu noktada devreye giriyor. En genel tanımıyla gayrimenkul profesyonellerine özel dijital iş platformu olan Revy App, CRM tabanlı mobil uygulama sayesinde, müşteri ilişkilerinizi, tüm dökümanlarınızı, ilanlarınızı, portföylerinizi ve ekibinizi basitçe yönetebileceğiniz tamamen emlak danışmanları ve emlak ofisleri düşünülerek tasarlandı.

Gayrimenkul Danışmanı Nedir?
Gayrimenkul satın almayı, kiralamayı ya da gayrimenkul satmayı, kiraya vermeyi planlayan müşterilerle çalışan, ofis, arsa, mülk gibi portföyleri tanıtan ve müşteri beklentileri doğrultusunda çözümler sunan kişiler gayrimenkul danışmanı olarak tanımlanır.

“Gayrimenkul danışmanı ne iş yapar?” arama motorlarında en sık aranan sorular arasındadır. Gayrimenkul sektöründe bütünsel olarak hizmet veren gayrimenkul danışmanlarının birçok görev tanımı bulunmaktadır.

Müşterilerinin ihtiyaçlarını iyi analiz etmek, gayrimenkul danışmanının en önemli görevlerinden biridir. Müşterinin ekonomik durumunu, beklentilerini, ihtiyaçlarını doğru anlayan emlak danışmanları, müşteri ihtiyacına uygun portföyler sunabilir. Bu da satış ya da kiralama sürecinin çok daha hızlı ve verimli geçmesi demektir. Böylece hem müşteri hem de gayrimenkul danışmanı süreçten memnun kalacaktır.

Gayrimenkul satmak isteyenlerle bağlantı geliştirmek ve portföy almak da gayrimenkul danışmanının görev tanımları arasındadır. Satış ya da kiralama yapacak müşteri kitlesi oluşturmadan yani elinde portföyler olmadan müşteri ağını geliştirmek ve alıcılarla irtibat kurmak mümkün olmayacaktır.
Konut satın almak ya da kiralamak isteyen müşteri kitlesine ulaşmak gayrimenkul danışmanı için oldukça önemlidir. Bunu sağlayabilmek için de bol bol tanıtım yapmak gerekecektir. Bu noktada dijital pazarlama ve internet reklamcılığı oldukça iyi sonuçlar alınmasına yardımcı olabilir. Yani gayrimenkul danışmanının dijital araçlara hakim olması ya da dijital araçlara hakim kişi/şirket bağlantıları kurması faydalı olacaktır.

Gayrimenkul danışmanı, bölgesini iyi tanımalıdır. Bölgesinin avantajlarını, dezavantajlarını bilen ve müşterilerine bunları olabilecek en doğru şekilde aktarabilen gayrimenkul danışmanları rakiplerinden bir adım öndedir.

Müşterilerle sürekli iletişim kurmak ve sorularına anında dönüş sağlamak, gayrimenkul danışmanı için çok önemlidir. Bu sayede hem mevcut müşterilerde müşteri memnuniyeti sağlanır hem de potansiyel müşterilere ulaşmak mümkün olur.

Güncelde kalmak gayrimenkul danışmanı için bir gerekliliktir. İyi bir gayrimenkul danışmanı her zaman sektörünü yakından takip eder ve gelişmeleri işine adapte eder.

Müşteri bilgilendirmek, yönlendirmek ve onlara emlak sektöründe danışmanlık yapmak da gayrimenkul danışmanın iş tanımları arasındadır.

Satış ve alış sırasında gereken belgeleri düzenlemek ve takibini yapmak da gayrimenkul danışmanının sorumluluğundadır.

Revy ile Gayrimenkul Pazarlaması Nasıl Yapılır?
Revy App, gayrimenkul danışmanları için özel olarak tasarlanan, bütünsel bir uygulamadır.

Emlak danışmanlarını ve ofisleri iş süreçlerini yaparken hızlandırmak, işlerini kolaylaştırmak ve verimli hale getirip sürecin tüm aşamalarının ölçülebilir ve takip edilebilir hale getirmek üzerinde kurulan uygulama, mobil durumda olan danışmanlar içinse nerede olurlarsa olsunlar, işlerinin tüm süreçlerini yönetmelerini sağlamayı amaçlar.

Revy App; müşteri yönetimi, portföy yönetimi, pazarlama araçlarından, müşteri memnuniyet anketine, doküman yönetimi ve raporlama modüllerine kadar gerekli geniş bir hizmet yelpazesi sunacak şekilde tasarlanmıştır. Yani Revy App araçları ile gayrimenkul pazarlama süreci tamamen profesyonel bir şekilde yönetilebilir.