emlak-web-sitesinde-olmasi-gereken-3-unsur

Bir Emlakçının Web Sitesinde Olması Gereken 3 Unsur

Çağımızda pek çok iş online olarak gerçekleştirildiği için alıcılar ev seçerken interneti kullanır. Ev satın almak isteyen kişiler, emlak web siteleri aracılığıyla detaylı araştırmalar yapar. Dolayısıyla bir emlakçı web sitesi oldukça önemli bir husustur. Ancak emlak sektörü, rekabetin çok yoğun olduğu bir sektör olduğundan kuracağınız web sitesinin sürekli güncel, doğru portföyleri sunan ve iletişime geçen müşterileri anında size bildiren bir web sitesi olmalıdır. Rakiplerinizden daha hızlı aksiyon almanızı sağlayacak bir web sitesi oluşturmalı ve müşterilerinizin kolayca size ulaşabilmesini sağlamalısınız. Bir emlak web sitesinde bulunması gereken 3 unsur ile ilgili detaylı bilgiler için yazının devamını okuyabilirsiniz.

Emlak Web Sitesi İçerisinde Portföylerinizi Sergileyin   

Emlak web sitesinde mutlaka portföylerinizin yer alması gerekir. Müşterileriniz, aradıkları gayrimenkul ilanına web siteniz üzerinden ulaşabildiğinde bir emlakçı olarak size olan güveni artar. Aynı zamanda müşterileriniz, kriterlerine uygun ilanları öncelikle web sitenizden inceleyebilir. Böylece hangi ilanların kendine uygun olduğunu belirleyerek ilgili ilanlar için sizinle iletişime geçebilir. Bu sayede de zaman kazanabilirsiniz.

Emlak web sitenizde, portföyünüzde bulunan ilanları sergileyeceğiniz bir sayfa yer almalı. Bu sayfaya mevcut tüm ilanları yüklemelisiniz. İlanları yüklerken kesinlikle orijinal fotoğraflar kullanmaya ve tüm detayları belirtmeye özen göstermelisiniz. Bunlar sayesinde müşterileriniz, ilanlar hakkında bilgi edinerek size ulaşabilir. İlanlarınızı sergilediğiniz sayfada mümkünse filtreleme seçeneklerine de yer vermelisiniz. Çünkü bu filtreler sayesinde kullanıcılar, aradıkları kriterlere uygun ev, ofis, arsa vb. ilanını kolayca bulabilir.

emlakci-web-sitesinde-olmasi-gerekenler

Mobil Uyumluluğunuza Önem Gösterin  

Emlak web sitenize müşterileriniz ne kadar farklı araçlardan ve ne kadar kolay ulaşırsa, ilanlarınızı tercih etme oranları da o kadar artar. Çünkü müşteriler ilanları inceler; sonra onları bir süre takip etmek isteyebilir. Dolayısıyla farklı cihazlar aracılığıyla bu ilanlara ulaşmak isterler. Emlak web sitenizin mobil uyumlu olmasına önem vermelisiniz. Yani müşterileriniz cep telefonlarından gayrimenkul ilanlarını kolayca inceleyebilmelidir.

Kullanıcıların gün içinde en yoğun olarak kullandığı cihazlardan biri cep telefonlarıdır. Yani emlak ilanlarınıza erişmek için de cep telefonlarını kullanırlar. İstedikleri anda mobil uyumlu web sitenize girerek ilanlara göz atmak isteyebilirler. Eğer emlak web sitenizin mobil uyumluluğu varsa, rakiplerinizden öne çıkabilir ve kullanıcıların gözünde de güven kazanabilirsiniz.

emlakci-web-site-neler-olmali

Ofisinizi Tanıtın

Emlak web sitenizde mutlaka emlak ofisinizle ilgili detaylı bilgiler yer almalıdır. Adres ve telefon numarası gibi bilgilerin yanı sıra ofisinizle ilgili kısa bir tanıtım yazısı da yazmalısınız. Bu sayede müşterilerinizin sizi daha iyi tanımasını sağlayabilir ve yine onların güvenini kazanabilirsiniz. Aynı zamanda müşteri sürekliliği ve emlak sitenizin prestiji açısından da ofisinizin tanıtımı oldukça önemlidir.

Emlak web sitesi, müşterilerinizin hem ofisinizi hem de ilanlarınızı sizinle iletişime geçmeden tanıması için önemlidir. Öncelikle web siteniz üzerinden ofisinizle ilgili bilgilere ulaşıp sonrasında sizinle ilgili daha net bir şekilde iletişime geçer. Bu da gayrimenkul alım, kiralama gibi işlemleri daha da kolaylaştırır. Böylece emlak işlerinize daha fazla vakit ayırabilirsiniz.

Revy, emlakçılar için her şeyi tek bir uygulamada bir araya getirir. Satışlarınızı, hizmet kalitenizi ve verimliliğinizi artırmak için tüm araçları, Revy sayesinde elinizin altında tutabilirsiniz. Revy içerisinde yer alan ‘’Revy Website’’ ürünü ile bir emlak danışmanı olarak kişisel web sitenizi kendi alan adınızla 5 dakikada hazırlayabilirsiniz. Web sitenize kendi ilanlarınızı girmek için ayrıca vakit ayırmanıza gerek olmaz, ‘’Revy Website İlan Otomasyonu’’ size ait tüm ilanları otomatik olarak sitenizde yayınlar, ilanların fiyat değişimi durumunda sitenizdeki fiyatları da otomatik günceller. Bu sayede siz vakit harcamasanız da yaşayan ve güncel bir web sitesine sahip olursunuz. Web sitenizden sizinle iletişime geçen tüm müşteri adaylarını da Revy Website size SMS ile anında bildirir. Daha çok müşteriye ulaşabileceğiniz 7/24 online çalışan bir web siteniz olur. 

Yorum Yap

Günümüzde, birçok hizmet sektöründeki müşteriler, yaşamak istedikleri deneyimler için hizmet alıyor ve ödeme yapıyor. Değişen ve gelişen dijital dünyada emlak danışmanları da daha iyi satış yapabilmek için müşterilerine en iyi deneyimleri sunmak zorunda. Çünkü müşterilerin artık beklemeye tahammülü yok. Müşteriler, emlak danışmanına sordukları soruların cevabını kısa sürede almak istiyor ve daha verimli, hızlı hizmet talep ediyorlar. Bu durumda, müşterilerin ihtiyaçlarını karşılayabilmek ve onlara mümkün olan en kısa sürede uygun cevapları verebilmek için uygulamalara, teknolojik gelişmelere ihtiyaç duyuluyor....

Ancak, emlak danışmanlarının işlerini hızlı ve kaliteli yapmasını engelleyen birtakım sorunlar meydana gelebiliyor. Bu sorunlardan bazılarını sizler için listeledik:

Alıcı Yönetimi Eksiklikleri:

Sınırılı müşteri takip araçları nedeniyle satış fırsatlarının kaçırılması

Portföy ve Mülk Sahibi ile İlgili Sorunlar:
Mülk sahiplerinin satış/kiralama süreçlerini takip edememesi

Diğer Emlakçılar ve Ofis ile Paylaşım:
Emlakçılar arası iletişim ve paylaşımın markalar olması veya kısıtlı kalmasının portföylerin işleme dönüş süresini uzatması

Pazarlama:
Sınırlı pazarlama araç ve kanalları nedeniyle alınan portföylerde satışların düşük olması ve pazarlama araçlarının ekstra uzmanlık gerektirmesi, maliyetli olması

Müşteri Memnuniyeti:
Sektörde hizmet ve uygulama standartlarının henüz istenilen düzeye gelmemiş olması ve denetlenme sorunları

Doküman Yönetimi ve Arşivleme:
Gerekli eski belgelere, ofis şablonlarına dokümanlarına erişmede zorlukların yaşanması

Tüm bu sorunlar düşünüldüğünde, hepsine çözüm olabilecek ve gayrimenkul sektöründe hızı, verimliliği artıracak bir uygulamaya ihtiyaç olduğu sonucuna ulaşılıyor. Revy App tam da bu noktada devreye giriyor. En genel tanımıyla gayrimenkul profesyonellerine özel dijital iş platformu olan Revy App, CRM tabanlı mobil uygulama sayesinde, müşteri ilişkilerinizi, tüm dökümanlarınızı, ilanlarınızı, portföylerinizi ve ekibinizi basitçe yönetebileceğiniz tamamen emlak danışmanları ve emlak ofisleri düşünülerek tasarlandı.

Gayrimenkul Danışmanı Nedir?
Gayrimenkul satın almayı, kiralamayı ya da gayrimenkul satmayı, kiraya vermeyi planlayan müşterilerle çalışan, ofis, arsa, mülk gibi portföyleri tanıtan ve müşteri beklentileri doğrultusunda çözümler sunan kişiler gayrimenkul danışmanı olarak tanımlanır.

“Gayrimenkul danışmanı ne iş yapar?” arama motorlarında en sık aranan sorular arasındadır. Gayrimenkul sektöründe bütünsel olarak hizmet veren gayrimenkul danışmanlarının birçok görev tanımı bulunmaktadır.

Müşterilerinin ihtiyaçlarını iyi analiz etmek, gayrimenkul danışmanının en önemli görevlerinden biridir. Müşterinin ekonomik durumunu, beklentilerini, ihtiyaçlarını doğru anlayan emlak danışmanları, müşteri ihtiyacına uygun portföyler sunabilir. Bu da satış ya da kiralama sürecinin çok daha hızlı ve verimli geçmesi demektir. Böylece hem müşteri hem de gayrimenkul danışmanı süreçten memnun kalacaktır.

Gayrimenkul satmak isteyenlerle bağlantı geliştirmek ve portföy almak da gayrimenkul danışmanının görev tanımları arasındadır. Satış ya da kiralama yapacak müşteri kitlesi oluşturmadan yani elinde portföyler olmadan müşteri ağını geliştirmek ve alıcılarla irtibat kurmak mümkün olmayacaktır.
Konut satın almak ya da kiralamak isteyen müşteri kitlesine ulaşmak gayrimenkul danışmanı için oldukça önemlidir. Bunu sağlayabilmek için de bol bol tanıtım yapmak gerekecektir. Bu noktada dijital pazarlama ve internet reklamcılığı oldukça iyi sonuçlar alınmasına yardımcı olabilir. Yani gayrimenkul danışmanının dijital araçlara hakim olması ya da dijital araçlara hakim kişi/şirket bağlantıları kurması faydalı olacaktır.

Gayrimenkul danışmanı, bölgesini iyi tanımalıdır. Bölgesinin avantajlarını, dezavantajlarını bilen ve müşterilerine bunları olabilecek en doğru şekilde aktarabilen gayrimenkul danışmanları rakiplerinden bir adım öndedir.

Müşterilerle sürekli iletişim kurmak ve sorularına anında dönüş sağlamak, gayrimenkul danışmanı için çok önemlidir. Bu sayede hem mevcut müşterilerde müşteri memnuniyeti sağlanır hem de potansiyel müşterilere ulaşmak mümkün olur.

Güncelde kalmak gayrimenkul danışmanı için bir gerekliliktir. İyi bir gayrimenkul danışmanı her zaman sektörünü yakından takip eder ve gelişmeleri işine adapte eder.

Müşteri bilgilendirmek, yönlendirmek ve onlara emlak sektöründe danışmanlık yapmak da gayrimenkul danışmanın iş tanımları arasındadır.

Satış ve alış sırasında gereken belgeleri düzenlemek ve takibini yapmak da gayrimenkul danışmanının sorumluluğundadır.

Revy ile Gayrimenkul Pazarlaması Nasıl Yapılır?
Revy App, gayrimenkul danışmanları için özel olarak tasarlanan, bütünsel bir uygulamadır.

Emlak danışmanlarını ve ofisleri iş süreçlerini yaparken hızlandırmak, işlerini kolaylaştırmak ve verimli hale getirip sürecin tüm aşamalarının ölçülebilir ve takip edilebilir hale getirmek üzerinde kurulan uygulama, mobil durumda olan danışmanlar içinse nerede olurlarsa olsunlar, işlerinin tüm süreçlerini yönetmelerini sağlamayı amaçlar.

Revy App; müşteri yönetimi, portföy yönetimi, pazarlama araçlarından, müşteri memnuniyet anketine, doküman yönetimi ve raporlama modüllerine kadar gerekli geniş bir hizmet yelpazesi sunacak şekilde tasarlanmıştır. Yani Revy App araçları ile gayrimenkul pazarlama süreci tamamen profesyonel bir şekilde yönetilebilir.