emlakkisiselwebsitesi

Emlak Danışmanlarının Neden Kişisel Web Sitesi Olmalı?

Günümüzde gayrimenkul alım satımı hem alıcılar hem de satıcılar için oldukça kritiktir bir karardır. Alıcılar ve satıcılar gayrimenkullerini satarken çalışacakları emlak danışmanının kim olacağına karar verebilmek için dijital dünyada da ciddi araştırma yaparak, işi verecekleri emlak danışmanı ile ilgili bilgi edinirler. Dijital dünyada bir emlak danışmanı için var olmak, görünür ve ulaşılabilir olmak artık bu meslek için olmazsa olmaz bir unsurdur.  İnternetin sunduğu olanakları bu çağda kullanmak da önemlidir. Yani emlak danışmanlarının başarılı bir kariyer için kişisel emlak web sitesi oluşturmalarında fayda vardır. Özellikle hedef kitleye ulaşma konusunda büyük bir avantaj sunan web siteleri, emlak danışmanları için daha pek çok artıya sahiptir. 

Dijitalleşmenin her sektöre yansıdığı çağımızda, insanlar gayrimenkul alım satımında web sitelerini sıkça ziyaret eder. Bu noktada da kişisel emlak web sitesine sahip danışmanlar bir adım öne çıkar. Hizmetlerini hem daha güvenilir hem de daha görünür bir şekilde sunan bu emlak danışmanları, ulaşılabilir olmaları sayesinde de markalaşma konusunda büyük bir avantaja sahip olur. 

emlakci-web-sitesi

Emlak Web Sitesi ile Markalaşma

Emlak danışmanlığı işinizin  markalaşmasını istiyorsanız, kesinlikle bir kişisel emlak web sitesine ihtiyacınız var. Çünkü bu web sitesi çok daha kısa süre içinde emlak danışmanı olarak  adınızın  ve logonuzun, verdiğinizi hizmetlerin, başarılarınızın  tanınmasını sağlar. Özellikle emlak danışmanlığı yaptığınız  coğrafyada değil, tüm ülkede hatta dünya çapında tanınması için web sitesi çok önemlidir. Eğer güçlü bir altyapı ve kullanıcı dostu bir panelle web sitesine sahip olursanız, emlak danışmanlığı konusunda  markalaşma yönünde büyük adımlar atabilirsiniz. Çünkü gayrimenkul alım satımlarında çok sayıda rakibiniz vardır ve onlardan öne çıkmak için müşteriler tarafından önerilmeye ihtiyacınız vardır. 

Emlak danışmanı olarak  bir web sitesine sahip olmanızı, müşterilerin size daha kolay ulaşmasını ve adınınızın akılda kalıcı olmasını sağlar. Bu da gayrimenkul alım satım ve kiralama alanında müşterilerinizin sizi diğer kişilere önermesi açısından önemlidir. Adınız ne kadar çok anılırsa, marka haline dönüşmesi de o kadar kolay olur. Müşterilerinize yalnızca ofis ya da kartvizit aracılığıyla adınızı  ve logonuzu  hatırlatmanız, akılda kalıcı olmanız açısından yeterli değildir. Müşterileriniz sizi ne kadar çok mecrada  görürse, o kadar sık hatırlar ve markalaşma konusunda size katkı sağlar.

Dijital Dünyada Görünür Olmak

Her şeyin dijitale döküldüğü günümüzde emlak danışmanı olarak  bir web sitesine sahip olmanız, görünürlük açısından size büyük bir avantaj kazandırır. Özellikle emlak sektöründe yer alan pek çok firma arasında öne çıkmak için müşterilerinizin gözünde görünür olmanız çok önemlidir. Bu görünürlüğü sağlamanın en kolay yollarından biri de olabildiğince fazla yerde bulunmaktır. Fiziksel olarak yaptığınız reklam ve pazarlama çalışmalarına, dijital olarak da destek verebilirsiniz. Kişisel emlak web sitenizde alım satım ve kiralama işlemi yaptığınız gayrimenkullerin bilgilerine yer verebilir ya da web sitenizin reklamlarını çeşitli platformlarda potansiyel müşterilerinizin önüne çıkarabilirsiniz. Bu sayede size ulaşma ihtimali olan kişilerin önüne çok daha kısa süre içinde çıkabilirsiniz.

kisisel-emlak-web-sitesi

Emlak danışmanı olarak gayrimenkul alanında verdiğiniz hizmetlerin yalnızca belli bir bölgeye hitap etmesi, yeterince başarılı olamamanıza yol açabilir. Bunu önlemek ve daha geniş bir kitleye hitap etmek için potansiyel müşterilerinizle çeşitli mecralarda buluşmanız gerekir. Kişisel emlak web sitesi de bunun için en güzel platformlardandır. Dijital dünyada müşterilerinizin karşısına sık sık çıkarak kendinizi hatırlatabilir ve emlak danışmanlığı konusunda akla ilk gelen seçeneklerden olabilirsiniz. Yani görünür olmak, uzun vadede kazancınızın artması açısından da büyük bir avantaj sunar.

Güven Veren Emlakçı

Gayrimenkul alım satım ve kiralama işlerine güven çok önemlidir. Müşteriler, kendilerine güven veren emlakçılarla iletişim kurarak onlardan hizmet almak isterler. Gayrimenkul alırken, satarken ya da kiralarken ödenmesi gereken meblağlar yüksek olduğu için müşteriler bu sektörü riskli olarak düşünür. Dolayısıyla detaylı bir araştırma sonucu en güven veren emlakçıyla çalışmayı tercih ederler. Yatırımlarının ve ödemelerinin boşa gitmemesi açısından bu önemlidir. Yani bir emlak danışmanı olarak müşterilerinize güven vermek zorundasınız. Bunu da kişisel bir emlak web sitesi kurarak sağlamanız mümkündür. Tabi ki her web sitesi güvenilir bir imaj çizmek için yeterli değildir. Web sitenizin içeriği, bilgilerin doğruluğu, tasarımı gibi faktörler güven vermeniz açısından önemlidir.

Emlak danışmanı olarak bir web sitesi oluşturacaksanız, burada verdiğiniz hizmetlere, kişisel ve iletişim bilgilerinize, portföyünüzde bulunan gayrimenkullere, müşterilerinizin yorumlarına yer verebilirsiniz. Tüm bu detaylar, web sitenizin çok daha profesyonel ve dolayısıyla güvenilir görünmesini sağlar. Zaten emlak danışmanı olarak  bir web sitesine sahip olmanız başlı başına avantaj sunar; ancak iyi bir web sitesi oluşturmanız oldukça önemlidir. Böylece müşterileriniz size arama yoluyla ulaşana kadar pek çok bilgiyi web siteniz sayesinde öğrenebilir ve size spesifik konularda ulaşabilirler. Bu da aynı zamanda işlerinize daha fazla vakit ayırmanıza yardımcı olan bir avantajdır. 

Siz de emlak danışmanı olarak kişisel web sitesi kurarak sektörde başarılı bir kariyere sahip olabilirsiniz. Revy sayesinde hemen bir demo web sitesi oluşturabilir ve emlak şirketinizin öne çıkmasını sağlayabilirsiniz. Profesyonel tasarım, her zaman güncel ilanlar ve kişisel yönetim paneli ile emlak web sitesi konusunda Revy her zaman yanınızda!

Yorum Yap

Günümüzde, birçok hizmet sektöründeki müşteriler, yaşamak istedikleri deneyimler için hizmet alıyor ve ödeme yapıyor. Değişen ve gelişen dijital dünyada emlak danışmanları da daha iyi satış yapabilmek için müşterilerine en iyi deneyimleri sunmak zorunda. Çünkü müşterilerin artık beklemeye tahammülü yok. Müşteriler, emlak danışmanına sordukları soruların cevabını kısa sürede almak istiyor ve daha verimli, hızlı hizmet talep ediyorlar. Bu durumda, müşterilerin ihtiyaçlarını karşılayabilmek ve onlara mümkün olan en kısa sürede uygun cevapları verebilmek için uygulamalara, teknolojik gelişmelere ihtiyaç duyuluyor....

Ancak, emlak danışmanlarının işlerini hızlı ve kaliteli yapmasını engelleyen birtakım sorunlar meydana gelebiliyor. Bu sorunlardan bazılarını sizler için listeledik:

Alıcı Yönetimi Eksiklikleri:

Sınırılı müşteri takip araçları nedeniyle satış fırsatlarının kaçırılması

Portföy ve Mülk Sahibi ile İlgili Sorunlar:
Mülk sahiplerinin satış/kiralama süreçlerini takip edememesi

Diğer Emlakçılar ve Ofis ile Paylaşım:
Emlakçılar arası iletişim ve paylaşımın markalar olması veya kısıtlı kalmasının portföylerin işleme dönüş süresini uzatması

Pazarlama:
Sınırlı pazarlama araç ve kanalları nedeniyle alınan portföylerde satışların düşük olması ve pazarlama araçlarının ekstra uzmanlık gerektirmesi, maliyetli olması

Müşteri Memnuniyeti:
Sektörde hizmet ve uygulama standartlarının henüz istenilen düzeye gelmemiş olması ve denetlenme sorunları

Doküman Yönetimi ve Arşivleme:
Gerekli eski belgelere, ofis şablonlarına dokümanlarına erişmede zorlukların yaşanması

Tüm bu sorunlar düşünüldüğünde, hepsine çözüm olabilecek ve gayrimenkul sektöründe hızı, verimliliği artıracak bir uygulamaya ihtiyaç olduğu sonucuna ulaşılıyor. Revy App tam da bu noktada devreye giriyor. En genel tanımıyla gayrimenkul profesyonellerine özel dijital iş platformu olan Revy App, CRM tabanlı mobil uygulama sayesinde, müşteri ilişkilerinizi, tüm dökümanlarınızı, ilanlarınızı, portföylerinizi ve ekibinizi basitçe yönetebileceğiniz tamamen emlak danışmanları ve emlak ofisleri düşünülerek tasarlandı.

Gayrimenkul Danışmanı Nedir?
Gayrimenkul satın almayı, kiralamayı ya da gayrimenkul satmayı, kiraya vermeyi planlayan müşterilerle çalışan, ofis, arsa, mülk gibi portföyleri tanıtan ve müşteri beklentileri doğrultusunda çözümler sunan kişiler gayrimenkul danışmanı olarak tanımlanır.

“Gayrimenkul danışmanı ne iş yapar?” arama motorlarında en sık aranan sorular arasındadır. Gayrimenkul sektöründe bütünsel olarak hizmet veren gayrimenkul danışmanlarının birçok görev tanımı bulunmaktadır.

Müşterilerinin ihtiyaçlarını iyi analiz etmek, gayrimenkul danışmanının en önemli görevlerinden biridir. Müşterinin ekonomik durumunu, beklentilerini, ihtiyaçlarını doğru anlayan emlak danışmanları, müşteri ihtiyacına uygun portföyler sunabilir. Bu da satış ya da kiralama sürecinin çok daha hızlı ve verimli geçmesi demektir. Böylece hem müşteri hem de gayrimenkul danışmanı süreçten memnun kalacaktır.

Gayrimenkul satmak isteyenlerle bağlantı geliştirmek ve portföy almak da gayrimenkul danışmanının görev tanımları arasındadır. Satış ya da kiralama yapacak müşteri kitlesi oluşturmadan yani elinde portföyler olmadan müşteri ağını geliştirmek ve alıcılarla irtibat kurmak mümkün olmayacaktır.
Konut satın almak ya da kiralamak isteyen müşteri kitlesine ulaşmak gayrimenkul danışmanı için oldukça önemlidir. Bunu sağlayabilmek için de bol bol tanıtım yapmak gerekecektir. Bu noktada dijital pazarlama ve internet reklamcılığı oldukça iyi sonuçlar alınmasına yardımcı olabilir. Yani gayrimenkul danışmanının dijital araçlara hakim olması ya da dijital araçlara hakim kişi/şirket bağlantıları kurması faydalı olacaktır.

Gayrimenkul danışmanı, bölgesini iyi tanımalıdır. Bölgesinin avantajlarını, dezavantajlarını bilen ve müşterilerine bunları olabilecek en doğru şekilde aktarabilen gayrimenkul danışmanları rakiplerinden bir adım öndedir.

Müşterilerle sürekli iletişim kurmak ve sorularına anında dönüş sağlamak, gayrimenkul danışmanı için çok önemlidir. Bu sayede hem mevcut müşterilerde müşteri memnuniyeti sağlanır hem de potansiyel müşterilere ulaşmak mümkün olur.

Güncelde kalmak gayrimenkul danışmanı için bir gerekliliktir. İyi bir gayrimenkul danışmanı her zaman sektörünü yakından takip eder ve gelişmeleri işine adapte eder.

Müşteri bilgilendirmek, yönlendirmek ve onlara emlak sektöründe danışmanlık yapmak da gayrimenkul danışmanın iş tanımları arasındadır.

Satış ve alış sırasında gereken belgeleri düzenlemek ve takibini yapmak da gayrimenkul danışmanının sorumluluğundadır.

Revy ile Gayrimenkul Pazarlaması Nasıl Yapılır?
Revy App, gayrimenkul danışmanları için özel olarak tasarlanan, bütünsel bir uygulamadır.

Emlak danışmanlarını ve ofisleri iş süreçlerini yaparken hızlandırmak, işlerini kolaylaştırmak ve verimli hale getirip sürecin tüm aşamalarının ölçülebilir ve takip edilebilir hale getirmek üzerinde kurulan uygulama, mobil durumda olan danışmanlar içinse nerede olurlarsa olsunlar, işlerinin tüm süreçlerini yönetmelerini sağlamayı amaçlar.

Revy App; müşteri yönetimi, portföy yönetimi, pazarlama araçlarından, müşteri memnuniyet anketine, doküman yönetimi ve raporlama modüllerine kadar gerekli geniş bir hizmet yelpazesi sunacak şekilde tasarlanmıştır. Yani Revy App araçları ile gayrimenkul pazarlama süreci tamamen profesyonel bir şekilde yönetilebilir.