Gayrimenkul Firmaları İçin CRM Avantajları
Günümüzde pek çok emlak ofisi gayrimenkul odaklı çalışmanın yanında müşteri odaklı çalışmayı da oldukça önemser hale gelmiş bulunuyor. Bir emlakçının ve emlak ofisinin cirosunu ve satış/kiralama işlem sayılarını artırmanın en önemli yollarından birisi, müşteri veri tabanını düzenli bir şekilde oluşturmak, güncel tutmak ve doğru zamanlarda doğru müşteri temas planlarını yapmaktan geçiyor. Bunun için artık her emlakçı ve emlak ofisinin olmazsa olmazı CRM sistemleri çok önemli bir araç haline gelmiş bulunuyor. Çünkü rekabetin giderek arttığı çağımızda, emlak ofislerinin ve emlak danışmanlarının öne çıkabilmesi ve ayakta kalabilmesi için müşteri yönetimi, doğru müşterilerle doğru zamanlarda temas etmek çok önemli. Bu noktada gayrimenkul sektöründe de rekabetin çok yüksek olduğu söylenebilir. Ancak bu rekabet ortamında öne çıkmak için emlak CRM sistemleri mevcut. Müşteri ilişkileri yönetimi sağlayan emlak CRM uygulamaları sayesinde emlakçılar pek çok avantaja sahip olabilir. Gayrimenkul firmaları için CRM sisteminin faydaları kısaca şu şekilde sıralanabilir:
- Satış ve pazarlama konusunda emlak CRM sistemleri, doğru gayrimekul için doğru zamanada doğru müşteriler ile etkili bir iletişim kurmayı sağlar.
- Müşteriler hakkında daha fazla bilgi edinmeyi sağladığı için organizasyonda verimlilik, zaman yönetimi ve müşteri sadakati imkanı verir.
- Emlak CRM sisteminde bulunan güvenli raporlama sayesinde müşteri bilgileri ve satış analizi yapılabilir.
- Marka imajını geliştirmeye yönelik olarak araçlar sunan emlak CRM sistemi sayesinde gayrimenkul ofisleri, dijital mecralarda ön plana çıkabilir.
- Güncel ve uygulanabilir bilgiye erişimi kolaylaştıran emlak CRM sisteminde, tüm araçları tek bir yerden yönetmek mümkündür. Bu da süreci çok daha kolay ve hızlı bir hale getirir.
Portföy Yönetimine Katkıları
Emlak CRM sisteminde kayıtlı olan mevcut müşteri veri tabanı, çeşitli referanslarla genişletilerek müşteri portföyü büyütülebilir. Var olan müşterilerin bağlılığını artırmayı sağladığı gibi potansiyel müşterilere ulaşmayı da kolaylaştırır. Sisteme yeni eklenen müşteriler de CRM sistemine dahil edilir ve potansiyel müşterilerin verileri, geliş kanalları, meslek, aradığı veya sattığı/kiraladığı mülk özellikleri düzenli bir şekilde veri tabanına kayıt edilip işlenirse doğru şekilde analiz edilebilir, tüm dökümanları, gerekli bilgileri anlık ulaşılabilir olduğu için hız ve verimliliği artırır.
Gayrimenkul ofisleri için CRM sistemi özellikle portföyü genişleterek markaya olan güveni ve bağlılığı artırma konusunda çok etkilidir. Bu portföyün en iyi şekilde yönetilmesi ve genişletilmesi ise nihai olarak satışların, kazancın ve kârın artmasını sağlar.
Piyasa Takibi ile İşinizi Büyütün
Herhangi bir gayrimenkul ürünü piyasaya çıkmadan önce mutlaka emlak pazar analizi yapılmalıdır. Bu sayede o ürünün piyasadaki konumu, emsalleri ile karşılaştırılması ve doğru fiyatlandırılması yapılabilir. Eğer bu analiz yapılmazsa, o ürün için doğru fiyatı bulmak zor olabilir. Dolayısıyla da en makul zamanda satışı ya da kiralanması da gerçekleştirilemeyebilir. Yani emlak ofisleri için emlak Pazar analizi oldukça önemli bir meseledir. Revy çok iyi bir bir emlak CRM sistemi olmasının yanı sıra aynı zamanda, her zaman güncel veya geçmiş piyasa verilerini takip edebileceğiniz ve bir gayrimenkul için dakikalar içinde Pazar analizi yapabileceğiniz son derece faydalı bir analiz uygulamasıdır.
Gayrimenkul firmaları için CRM uygulaması olan Revy CRM, sunduğu yüksek kaliteli hizmetler ile öne çıkıyor. Emlak danışmanları ve emlak ofisleri için gerekli tüm araçları tek bir uygulamada bir araya getirerek satış ve pazarlama konusunda büyük kolaylık sağlıyor. Siz de tüm bu avantajlardan yararlanmak için hemen Revy CRM uygulamasını edinebilirsiniz.