Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the woocommerce domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/blog/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wordpress-seo domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/blog/wp-includes/functions.php on line 6114
2022 İçin Düşünmeniz Gereken Gayrimenkul Dijital Pazarlama Trendleri - Revy Blog

2022 İçin Düşünmeniz Gereken Gayrimenkul Dijital Pazarlama Trendleri

Giderek daha fazla insan interneti kullandıkça, dünyanın her yerindeki pazarlamacılar pazarlama stratejileri online platformları kullanıyor.

Gayrimenkul sektörünün bir parçası olarak siz de bu değişime uyum sağlamak için hala geç kalmış değilsiniz.

Biliyorsunuz ki, son on yılda insanlar zaten farklı bir şekilde gayrimenkul yatırımı yapıyorlar. İnsanlar artık bir ürün veya hizmet satın almadan önce internette araştırma yapıyor. Hatta emlak alıcılarının % 50’i internet üzerinden araştırma yaparak kararını veriyor.

Buna arama motoru optimizasyonu, çevrimiçi reklamcılık, sosyal medya kullanımı ve şirketinizin çevrimiçi olarak hedef kitlenize ulaşmasını sağlayacak diğer stratejiler dahildir.

Bu yüzden gelecek yıl ve daha uzun yıllar boyunca kullanabileceğiniz bir stratejiye ihtiyacınız var.

Peki, bunu nasıl yapabilirsiniz?

1. Markanızı sağlamlaştırın!

İnternetteki varlığınıza başlamadan önce, markanızı gerçekten anlamalısınız.

Pek çok marka web sitesi ve sosyal medya hesaplarını kurdu ancak sonrasında paylaşım ve geliştirmeyi bıraktı.

Neden? Çünkü bu şirketlerin planları yok.

Dijital pazarlama çok fazla planlama gerektiriyor. Planlama aşamasının bir kısmı, hedefinizi, hedef müşterilerinizi ve her hedef için gerekli araç veya taktiği belirlemektir.

2. Alıcı kişiliğinizi tanımlayın!

Nasıl bir hedef kitleye ulaşmak istiyorsunuz. Henüz bilmiyorsanız, bir alıcı kişisi, ideal müşterinizin yarı kurgusal bir temsilidir. Halihazırda geçmiş müşterileriniz olabileceğinden, bu sizin için kolay olacaktır, çünkü potansiyel müşterilerinizi Web’de görselleştirmek için kullanabileceğiniz müşterilerinize ait mevcut bir veriye zaten sahipsiniz.

Bir alıcı kişiliğinin, demografik bilgilerin (yer, yaş, gelir ve iş unvanını içeren) ve psikografik bilgilerin (hedefleri, zorlukları, hobileri, ilgi alanlarını ve öncelikleri içeren) bir kombinasyonu olması gerektiğini unutmayın.

3. Web sitenizi optimize edin!

Asla unutmamanız gereken bir strateji, web sitenizi optimize etmektir.

Birçok pazarlamacı bunu başaramaz ve markanızın etkisini azaltacağından bunun olmasına asla izin vermemelisiniz.

Bir web sitesine yatırım yapın. Hatırlanması gereken ilk şey, gerçekten profesyonel bir web sitesine yatırım yapmaktır. Bir alan adı ve web barındırma satın alın. Peki, kendi markanız olduğuna göre profesyonel görünmeyi hedeflemelisiniz.

Potansiyel müşteri, kullandığınız web sitesini önemsemediğinizi hissederse, kesinlikle güvenilirliğinizden şüphe duyacaktır. Sadece profesyonel bir web sitesi için bütçe harcamıyorsanız, o zaman neden size paralarını versinler, değil mi?

4. Sosyal varlığınızı oluşturun!

Kabul edin, sosyal medya kullanıcıları artıyor ve kullanıcılar tarafından bu, hedef müşterileriniz anlamına geliyor.

– İşletme profilinizi optimize edin.

– Kitleyle Bağlanın ve Etkileşime Geçin.

– İletişime geçecek şekilde profillerinizi düzenleyin. Örneğin; Kitlenizin web sitenizi ziyaret etmesi, haber bültenlerinize ve diğerlerine abone olması olabilir.

Yorum Yap

Günümüzde, birçok hizmet sektöründeki müşteriler, yaşamak istedikleri deneyimler için hizmet alıyor ve ödeme yapıyor. Değişen ve gelişen dijital dünyada emlak danışmanları da daha iyi satış yapabilmek için müşterilerine en iyi deneyimleri sunmak zorunda. Çünkü müşterilerin artık beklemeye tahammülü yok. Müşteriler, emlak danışmanına sordukları soruların cevabını kısa sürede almak istiyor ve daha verimli, hızlı hizmet talep ediyorlar. Bu durumda, müşterilerin ihtiyaçlarını karşılayabilmek ve onlara mümkün olan en kısa sürede uygun cevapları verebilmek için uygulamalara, teknolojik gelişmelere ihtiyaç duyuluyor....

Ancak, emlak danışmanlarının işlerini hızlı ve kaliteli yapmasını engelleyen birtakım sorunlar meydana gelebiliyor. Bu sorunlardan bazılarını sizler için listeledik:

Alıcı Yönetimi Eksiklikleri:

Sınırılı müşteri takip araçları nedeniyle satış fırsatlarının kaçırılması

Portföy ve Mülk Sahibi ile İlgili Sorunlar:
Mülk sahiplerinin satış/kiralama süreçlerini takip edememesi

Diğer Emlakçılar ve Ofis ile Paylaşım:
Emlakçılar arası iletişim ve paylaşımın markalar olması veya kısıtlı kalmasının portföylerin işleme dönüş süresini uzatması

Pazarlama:
Sınırlı pazarlama araç ve kanalları nedeniyle alınan portföylerde satışların düşük olması ve pazarlama araçlarının ekstra uzmanlık gerektirmesi, maliyetli olması

Müşteri Memnuniyeti:
Sektörde hizmet ve uygulama standartlarının henüz istenilen düzeye gelmemiş olması ve denetlenme sorunları

Doküman Yönetimi ve Arşivleme:
Gerekli eski belgelere, ofis şablonlarına dokümanlarına erişmede zorlukların yaşanması

Tüm bu sorunlar düşünüldüğünde, hepsine çözüm olabilecek ve gayrimenkul sektöründe hızı, verimliliği artıracak bir uygulamaya ihtiyaç olduğu sonucuna ulaşılıyor. Revy App tam da bu noktada devreye giriyor. En genel tanımıyla gayrimenkul profesyonellerine özel dijital iş platformu olan Revy App, CRM tabanlı mobil uygulama sayesinde, müşteri ilişkilerinizi, tüm dökümanlarınızı, ilanlarınızı, portföylerinizi ve ekibinizi basitçe yönetebileceğiniz tamamen emlak danışmanları ve emlak ofisleri düşünülerek tasarlandı.

Gayrimenkul Danışmanı Nedir?
Gayrimenkul satın almayı, kiralamayı ya da gayrimenkul satmayı, kiraya vermeyi planlayan müşterilerle çalışan, ofis, arsa, mülk gibi portföyleri tanıtan ve müşteri beklentileri doğrultusunda çözümler sunan kişiler gayrimenkul danışmanı olarak tanımlanır.

“Gayrimenkul danışmanı ne iş yapar?” arama motorlarında en sık aranan sorular arasındadır. Gayrimenkul sektöründe bütünsel olarak hizmet veren gayrimenkul danışmanlarının birçok görev tanımı bulunmaktadır.

Müşterilerinin ihtiyaçlarını iyi analiz etmek, gayrimenkul danışmanının en önemli görevlerinden biridir. Müşterinin ekonomik durumunu, beklentilerini, ihtiyaçlarını doğru anlayan emlak danışmanları, müşteri ihtiyacına uygun portföyler sunabilir. Bu da satış ya da kiralama sürecinin çok daha hızlı ve verimli geçmesi demektir. Böylece hem müşteri hem de gayrimenkul danışmanı süreçten memnun kalacaktır.

Gayrimenkul satmak isteyenlerle bağlantı geliştirmek ve portföy almak da gayrimenkul danışmanının görev tanımları arasındadır. Satış ya da kiralama yapacak müşteri kitlesi oluşturmadan yani elinde portföyler olmadan müşteri ağını geliştirmek ve alıcılarla irtibat kurmak mümkün olmayacaktır.
Konut satın almak ya da kiralamak isteyen müşteri kitlesine ulaşmak gayrimenkul danışmanı için oldukça önemlidir. Bunu sağlayabilmek için de bol bol tanıtım yapmak gerekecektir. Bu noktada dijital pazarlama ve internet reklamcılığı oldukça iyi sonuçlar alınmasına yardımcı olabilir. Yani gayrimenkul danışmanının dijital araçlara hakim olması ya da dijital araçlara hakim kişi/şirket bağlantıları kurması faydalı olacaktır.

Gayrimenkul danışmanı, bölgesini iyi tanımalıdır. Bölgesinin avantajlarını, dezavantajlarını bilen ve müşterilerine bunları olabilecek en doğru şekilde aktarabilen gayrimenkul danışmanları rakiplerinden bir adım öndedir.

Müşterilerle sürekli iletişim kurmak ve sorularına anında dönüş sağlamak, gayrimenkul danışmanı için çok önemlidir. Bu sayede hem mevcut müşterilerde müşteri memnuniyeti sağlanır hem de potansiyel müşterilere ulaşmak mümkün olur.

Güncelde kalmak gayrimenkul danışmanı için bir gerekliliktir. İyi bir gayrimenkul danışmanı her zaman sektörünü yakından takip eder ve gelişmeleri işine adapte eder.

Müşteri bilgilendirmek, yönlendirmek ve onlara emlak sektöründe danışmanlık yapmak da gayrimenkul danışmanın iş tanımları arasındadır.

Satış ve alış sırasında gereken belgeleri düzenlemek ve takibini yapmak da gayrimenkul danışmanının sorumluluğundadır.

Revy ile Gayrimenkul Pazarlaması Nasıl Yapılır?
Revy App, gayrimenkul danışmanları için özel olarak tasarlanan, bütünsel bir uygulamadır.

Emlak danışmanlarını ve ofisleri iş süreçlerini yaparken hızlandırmak, işlerini kolaylaştırmak ve verimli hale getirip sürecin tüm aşamalarının ölçülebilir ve takip edilebilir hale getirmek üzerinde kurulan uygulama, mobil durumda olan danışmanlar içinse nerede olurlarsa olsunlar, işlerinin tüm süreçlerini yönetmelerini sağlamayı amaçlar.

Revy App; müşteri yönetimi, portföy yönetimi, pazarlama araçlarından, müşteri memnuniyet anketine, doküman yönetimi ve raporlama modüllerine kadar gerekli geniş bir hizmet yelpazesi sunacak şekilde tasarlanmıştır. Yani Revy App araçları ile gayrimenkul pazarlama süreci tamamen profesyonel bir şekilde yönetilebilir.