2022 İçin Düşünmeniz Gereken Gayrimenkul Dijital Pazarlama Trendleri
Giderek daha fazla insan interneti kullandıkça, dünyanın her yerindeki pazarlamacılar pazarlama stratejileri online platformları kullanıyor.
Gayrimenkul sektörünün bir parçası olarak siz de bu değişime uyum sağlamak için hala geç kalmış değilsiniz.
Biliyorsunuz ki, son on yılda insanlar zaten farklı bir şekilde gayrimenkul yatırımı yapıyorlar. İnsanlar artık bir ürün veya hizmet satın almadan önce internette araştırma yapıyor. Hatta emlak alıcılarının % 50’i internet üzerinden araştırma yaparak kararını veriyor.
Buna arama motoru optimizasyonu, çevrimiçi reklamcılık, sosyal medya kullanımı ve şirketinizin çevrimiçi olarak hedef kitlenize ulaşmasını sağlayacak diğer stratejiler dahildir.
Bu yüzden gelecek yıl ve daha uzun yıllar boyunca kullanabileceğiniz bir stratejiye ihtiyacınız var.
Peki, bunu nasıl yapabilirsiniz?
1. Markanızı sağlamlaştırın!
İnternetteki varlığınıza başlamadan önce, markanızı gerçekten anlamalısınız.
Pek çok marka web sitesi ve sosyal medya hesaplarını kurdu ancak sonrasında paylaşım ve geliştirmeyi bıraktı.
Neden? Çünkü bu şirketlerin planları yok.
Dijital pazarlama çok fazla planlama gerektiriyor. Planlama aşamasının bir kısmı, hedefinizi, hedef müşterilerinizi ve her hedef için gerekli araç veya taktiği belirlemektir.
2. Alıcı kişiliğinizi tanımlayın!
Nasıl bir hedef kitleye ulaşmak istiyorsunuz. Henüz bilmiyorsanız, bir alıcı kişisi, ideal müşterinizin yarı kurgusal bir temsilidir. Halihazırda geçmiş müşterileriniz olabileceğinden, bu sizin için kolay olacaktır, çünkü potansiyel müşterilerinizi Web’de görselleştirmek için kullanabileceğiniz müşterilerinize ait mevcut bir veriye zaten sahipsiniz.
Bir alıcı kişiliğinin, demografik bilgilerin (yer, yaş, gelir ve iş unvanını içeren) ve psikografik bilgilerin (hedefleri, zorlukları, hobileri, ilgi alanlarını ve öncelikleri içeren) bir kombinasyonu olması gerektiğini unutmayın.
3. Web sitenizi optimize edin!
Asla unutmamanız gereken bir strateji, web sitenizi optimize etmektir.
Birçok pazarlamacı bunu başaramaz ve markanızın etkisini azaltacağından bunun olmasına asla izin vermemelisiniz.
Bir web sitesine yatırım yapın. Hatırlanması gereken ilk şey, gerçekten profesyonel bir web sitesine yatırım yapmaktır. Bir alan adı ve web barındırma satın alın. Peki, kendi markanız olduğuna göre profesyonel görünmeyi hedeflemelisiniz.
Potansiyel müşteri, kullandığınız web sitesini önemsemediğinizi hissederse, kesinlikle güvenilirliğinizden şüphe duyacaktır. Sadece profesyonel bir web sitesi için bütçe harcamıyorsanız, o zaman neden size paralarını versinler, değil mi?
4. Sosyal varlığınızı oluşturun!
Kabul edin, sosyal medya kullanıcıları artıyor ve kullanıcılar tarafından bu, hedef müşterileriniz anlamına geliyor.
– İşletme profilinizi optimize edin.
– Kitleyle Bağlanın ve Etkileşime Geçin.
– İletişime geçecek şekilde profillerinizi düzenleyin. Örneğin; Kitlenizin web sitenizi ziyaret etmesi, haber bültenlerinize ve diğerlerine abone olması olabilir.